Η Google ανακοίνωσε ένα νέο update στα attribution models των Google Analytics 4 (GA4) για τη βελτίωση του allocation των conversions, από τα οργανικά αποτελέσματα στις paid καμπάνιες.
Η Google σχεδιάζει...
Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει;
Οι πραγματιστές θα απαντήσουν ναι, οι...
Σήμερα το μενού έχει ένα καθαρά performance marketing topic εστιασμένο στα Shopping Ads της Google.
Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι το optimization -...
Ένα Δίκτυο Διανομής Περιεχομένου (CDN) είναι ένα σύστημα γεωγραφικά κατανεμημένων servers, στρατηγικά τοποθετημένων ανά τον κόσμο, με στόχο την αποδοτική και γρήγορη παράδοση...
Τα εργαλεία για Conversion Rate Optimization έχουν γίνει trend τα τελευταία χρόνια στον κόσμο του digital marketing. Αυτό γίνεται για το απλό γεγονός...
Το conversion rate είναι ίσως το σημαντικότερο metric σε ένα ecommerce store. Ολόκληρο το growth funnel, από την προσέλκυση της σωστής και ποιοτικής...
Αρκετοί performance marketers πέφτουν συχνά στην παγίδα του one-strategy-fits-many όταν πρόκειται για στρατηγική στα κυριότερα paid marketing κανάλια, όπως το Google Ads και...
Είναι γνωστό ότι το Facebook μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δημογραφικών και συμπεριφορικών δεδομένων στον κόσμο.
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι αν το αξιοποιήσεις...
Η Google ανακοίνωσε ένα νέο update στα attribution models των Google Analytics 4 (GA4) για τη βελτίωση του allocation των conversions, από τα οργανικά αποτελέσματα στις paid καμπάνιες.
Η Google σχεδιάζει...