Google Ads Performance Max: Αυτά είναι τα best practices

Πλεόν οι Performance Max καμπάνιες του Google Ads είναι διαθέσιμες για όλους.

Παρακάτω θα κάνουμε ένα deep dive σε όσα πρέπει να γνωρίζεις σχετικά με το πώς να βελτιώσεις την απόδοση του λογαριασμού σου με τις Performance Max καμπάνιες.

Οι καμπάνιες αυτές είναι ένας νέος τρόπος για τους advertisers να διαφημίζονται σε YouTube, Display, Search, Discover, Gmail και Google Maps.

Αυτός ο τύπος καμπάνιες κυκλοφόρησε σε beta έκδοση πέρσι ως εξέλιξη των Search καμπανιών που βασίζονται σε keywords.

Μετά την επιτυχία της beta, σύμφωνα με την Google, τώρα οι Performance Max καμπάνιες είναι διαθέσιμες για όλους τους advertisers παγκοσμίως.

Πώς λειτουργεί όμως αυτός ο τύπος καμπάνιας και ποια είναι τα best practices για την αξιοποίησή του;

Well, keep reading!

Τι είναι η Performance Max καμπάνια

Μια Performance Max καμπάνια επιτρέπει σε brands και agencies να αγοράζουν και να βελτιστοποιούν διαφημίσεις σε placements όπως YouTube, Display, Search, Discover, Gmail και Google Maps.

Οι advertisers που χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο καμπάνιας μπορούν να προωθήσουν διαφημίσεις σε ολόκληρο το inventory της Google, αυξάνοντας τα conversions και πετυχαίνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα σε CPA.

Το Performance Max βοηθάει τους advertisers με τέσσερις βασικούς τρόπους:

➡️ Αύξηση των conversions και conversion value: Αξιοποίησε τις ευκαιρίες για conversions σε πραγματικό χρόνο με automated bid adjustments.

➡️ Εύρεση νέων πελατών: Η Google μπορεί να καταλάβει σε πραγματικό χρόνο την πρόθεση, συμπεριφορά και το context των χρηστών που αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία επιτρέποντας την προβολή περισσότερο σχετικών διαφημίσεων.

➡️ Πρόσβαση σε πλούσια insights: Η νέα σελίδα Insights περιλαμβάνει πλέον δεδομένα για Performance Max καμπάνιες.

➡️ Συνεργασία με τα automations: Πλέον μπορείς να πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα με τη δύναμη των automations, παρέχοντας δημιουργικά υψηλής ποιότητας και με βάση το ποια είδη κοινού είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν conversions.

Η Google αναφέρει ότι οι advertisers που χρησιμοποιούν Performance Max καμπάνιες παρατηρούν μια μέση αύξηση +13% στο σύνολο των conversions με παρόμοιο cost per action.

Το Performance Max προσφέρει επίσης ένα μοναδικό όφελος για retailers και local businesses, καθώς έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση σε inventory και ad formats που δεν είναι διαθέσιμα με τις Smart Shopping και Local καμπάνιες.

Οι advertisers μπορούν πλέον να εκτελούν local καμπάνιες σε κανάλια όπως YouTube, Search και Discover, κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν πριν.

Το Performance Max αποτελεί μια ιδανική λύση για retailers και Loal businesses μιας και υπάρχουν φήμες για κατάργηση των Smart Shopping και Local καμπανιών το επόμενο έτος.

Best practices για τις Performance Max καμπάνιες

Παρακάτω θα δούμε ορισμένα tips που προτείνει η Google σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει με το Performance Max.

➡️ Goals identification: Τα πάντα ξεκινούν από τον προσδιορισμό των στόχων. Οι στόχοι μπορούν να περιλαμβάνουν την αύξηση των online πωλήσεων, το lead generation ή την αύξηση των offline πωλήσεων.

➡️ Setting the bidding strategy: Μπορείς να επιλέξεις τη σωστή στρατηγική από τις παρακάτω επιλογές:

Smart Bidding (αυτοματοποίηση των bids με βάση τους στόχους σου)

Maximize conversion value (αύξησε όσο το δυνατόν περισσότερο το conversion value ενός του προϋπολογισμού σου)

Maximize conversions: (αύξησε όσο το δυνατόν περισσότερο τα conversions)

➡️ Final URL expansion on: Μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Final URL Expansion σου επιτρέπει να βρεις νέα converting queries που ενδέχεται να μην καλύπτονται ήδη από τις search καμπάνιες σου.

➡️ High quality creative assets: Εδώ είναι το σημείο που πρέπει να εισάγεις όσα περισσότερα στοιχεία κειμένου, εικόνας και video υψηλής ποιότητας και συνάφειας με το business σου, ώστε να επιτρέψεις στον αλγόριθμο να βρει τους σωστούς συνδυασμούς.

➡️ Audience signals: Τα πιο χρήσιμα audience signals που μπορείς να προσφέρεις είναι τα δεδομένα που έχεις στη διάθεσή σου, τα οποία περιλαμβάνουν Customer Match και Website Visitors lists, καθώς και custom segments.

Τι άλλο καινούριο έρχεται

Τους επόμενους μήνες η Google θα κυκλοφορήσει νέες δυνατότητες στο Performance Max με επίκεντρο τους retailers και επιχειρήσεις με φυσική παρουσία.

Αυτές οι δυνατότητες θα δώσουν στις επιχειρήσεις την επιλογή να βελτιστοποιούν καμπάνιες αποκλειστικά για την απόκτηση νέων πελατών.

Οι retailers με local inventory feed θα βλέπουν νέα ad formats σε Search και Maps, που θα υποστηρίζονται από τα προϊόντα που έχουν στο στοκ ανά κατάστημα με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα.

Η Google σχεδιάζει να επενδύσει στο Performance Max και να βελτιώσει την τεχνολογία πίσω από τις αυτοματοποιήσεις για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα!

stheodoratos
stheodoratos
Αδυναμίες του οτιδήποτε έχει να κάνει με δεδομένα, performance και...Τρίκαλα Κορινθίας! Ίσως είναι από τους λίγους web developers στον κόσμο που έκανε στροφή προς το digital marketing! Δεν λέει ποτέ όχι στον καλό καφέ, στο gaming με φίλους και στη βόλτα κοντά στη θάλασσα!

More from author

Related posts

Latest posts

[Έρευνα] Πόσο χρειάζεται για να κάνεις rank στην Google; Insights από 40+ cases

Πρόσφατα πέσαμε σε ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο (πηγή στο τέλος του άρθρου) σχετικά με το πόσο χρόνο χρειάζεται για να κάνει rank το...

Η χρησιμότητα ενός CDN (Content Delivery Network) και τα πλεονεκτήματα στο SEO

Ένα Δίκτυο Διανομής Περιεχομένου (CDN) είναι ένα σύστημα γεωγραφικά κατανεμημένων servers, στρατηγικά τοποθετημένων ανά τον κόσμο, με στόχο την αποδοτική και γρήγορη παράδοση ψηφιακού...

Νέο update στο GA4 βελτιώνει το paid search attribution

Η Google ανακοίνωσε ένα νέο update στα attribution models των Google Analytics 4 (GA4) για τη βελτίωση του allocation των conversions, από τα οργανικά...

8 δοκιμασμένες τακτικές για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός στα Google Ads

Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει; Οι πραγματιστές θα απαντήσουν ναι, οι ρομαντικοί...

Μάθε πώς μπορείς να εισάγεις κόστη διαφήμισης στο Google Analytics

Είναι γνωστό ότι η μόνη πηγή από την οποία το Google Analytics 'τραβάει' τα κόστη αυτόματα χωρίς κάποια εξτρά υλοποίηση, είναι το Google Ads. Ωστόσο,...

Facebook CPMs optimization tips και iOS 14

Αυτό που λίγο-πολύ περιμέναμε, έγινε! Το release του iOS 14 τον Σεπτέμβριο 2020 επηρέασε το Facebook οδηγώντας σε άυξηση των CPMs από ελάχιστο έως και...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!