HomeGoogle

Google

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking...

8 δοκιμασμένες τακτικές για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός στα Google Ads

Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει;...

Νέο search traffic dashboard για το Data Studio από την Google

Η Google δημιούργησε πρόσφατα ένα νέο template για το Data Studio. Πλέον, μπορείς να χρησιμοποιείς το Search Traffic...

5 λόγοι για να μάθεις να δημιουργείς JSscripts για Google Ads

Τα Google Ads scripts αποτελούν ίσως την πιο fancy πλευρά του εργαλείου. Μέσα σε λίγες ώρες (ή και...

Peak Awards 2022 – Οι καλύτεροι του Performance Marketing είναι εδώ

Τα Peak Performance Marketing Awards - Powered by Google, επιστρέφουν! Οι καλύτεροι των καλύτερων θα έχουν την ευκαιρία...

Τι πρέπει να γνωρίζεις για το rollout των Analytics 4

Το Google Analytics 4 (GA4) πρόκειται να αντικαταστήσει τα Universal Analytics όπως τα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Αυτή είναι...

Πώς τα νέα UTM Parameters της Google θα βελτιώσουν το tracking σου

Για πρώτη φορά από το 2007, η Google πρόσθεσε νέα utm parameters στις επιλογές tracking! Αν αναλογιστούμε όλες...

Μάθε πώς μπορείς να εισάγεις κόστη διαφήμισης στο Google Analytics

Είναι γνωστό ότι η μόνη πηγή από την οποία το Google Analytics 'τραβάει' τα κόστη αυτόματα χωρίς...

Weekly Performance Marketing tips στο email σου;

Κάνε εγγραφή και κάθε Κυριακή πρωί θα έχεις νέα μας!