Δωρεάν εργαλεία για CRO

Τα εργαλεία για Conversion Rate Optimization έχουν γίνει trend τα τελευταία χρόνια στον κόσμο του digital marketing. Αυτό γίνεται για το απλό γεγονός ότι εάν μια επιχείρηση θέλει να λέγεται επιτυχημένη στον ηλεκτρονικό κόσμο, οφείλει να κάνει αποτελεσματικά convert τους επισκέπτες σε πελάτες – ή απλά να τους ωθεί στο να κάνουν μια επιθυμητή ενέργεια στο online περιβάλλον.

Για να σε βοηθήσουμε, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο Ελληνικό library με δωρεάν εργαλεία, καλύπτοντας τους περισσότερους πυλώνες στο CRO.

Αν θες να πλοηγηθείς γρήγορα στη σουίτα εργαλείων, πολύ απλά επίλεξε από τα περιεχόμενα παρακάτω:

1. Free Chatbot Tools

2. Free Website Heatmap Tools

3. Free A/B Testing Tools

4. Free Survey Tools

5. Free Customer Trends Tools

Ξεκινάμε;

Free Chatbot Tools

MobileMonkey

Το MobileMonkey θεωρείται από πολλούς ως η καλύτερη πλατφόρμα για marketing, sales και customer support, αφού μπορεί να διαχειρίζεται συνομιλίες με πελάτες που συνδέονται από διαφορετικές πλατφόρμες.

Αυτή τη δυνατότητα την ονομάζει ‘OmnichatⓇ by MobileMonkey’, υποστηρίζοντας ότι είναι μια επαναστατική δυνατότητα στην τεχνολογία των chatbots. Έχει δημιουργθεί από τον γνωστό Larry Kim του Wordstream, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τομείς όπως Lead Generation, Sales, Customer Support και Customer Experience.

Free Website Heatmap Tools

Hotjar

Το Hotjar είναι ίσως το πιο γνωστό εργαλείο για heatmaps αυτή τη στιγμή στην αγορά. Με το Hotjar μπορείς να καταλάβεις το πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες μέσα στο site σου και ποιο είναι το customer journey που ακολουθούν.

Heatmaps, video recordings και surveys είναι κάποιες από τις πολλές δυνατότητες του Jotjar.

Free A/B Testing Tools

Google Optimize

Το Google Optimize είναι ίσως το καλύτερο δωρεάν εργαλείο αυτή τη στιγμή για A/B testing. Ανήκει στην ευρύτερη σουίτα εργαλείων της Google και σου επιτρέπει να τρέξεις όλων των ειδών τα πειράματα, ανάμεσα σε πολλές επιλογές και ρυθμίσεις.

Εάν γίνει integrated με τα Google Analytics μπορείς να βλέπεις επίσης τα reports και στην πλατφόρμα των Analytics.

Free Survey Tools

SurveyMonkey

Το SurveyMonkey είναι η δημοφιλέστερη δωρεάν πλατφόρμα για διενέργεια ερωτηματολογίων στον κόσμο. Οι παροχές του περιλαμβάνουν λύσεις για Customer Experience, Market Research και Business Solutions.

Μέσα σε λίγα λεπτά, το SurveyMonkey σε βοηθάει να δημιουργήσεις engaging ερωτηματολόγια και να τα διανείμεις εύκολα και γρήγορα στο κοινό σου. Έπειτα, μπορείς να αναλύσεις τις απαντήσεις μέσω εύχρηστων reports και visualizations.

Google Forms

Το Google Forms είναι το δωρεάν εργαλείο της Google για δημιουργία ερωτηματολογίων. Το interface είναι πολύ φιλικό και με λίγα κλικς μπορεί κάποιος να δημιουργήσει πολύ advanced ερωτηματολόγια.

Answer The Public

Μάθε σε πραγματικό χρόνο τι συζητάνε οι χρήστες γύρω από ένα keyword, σε ένα εύπεπτο visualization chart.

Quora

Ίσως το ν1 μέρος για να δεις τι ρωτάνε οι χρήστες σε όλο τον κόσμο γύρω από ένα συγκεκριμένο topic. Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την πληροφορία; Το αφήνουμε στην φαντασία σου!

PM. GR Team
PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!