Ανακάλυψε 3 eCommerce Advanced Guest Checkout Tactics

Πώς θα σου φαινόταν αν έπρεπε να δημιουργείς λογαριασμό σε κάθε online store που ήθελες να αγοράσεις κάτι;

Από την άλλη, δεν θα σου φαινόταν άσχημο αν αυτά τα καταστήματα γνώριζαν ποιος είσαι, προσφέροντάς σου personalized περιεχόμενο, προσφορές, ή ακόμη και μια γρήγορη συμπλήρωση στοιχείων στο checkout (με αποθηκευμένη διεύθυνση κλπ). Γι΄αυτό το λόγο, ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς guest checkout έρχονται αντιμέτωπα με έναν σοβαρό conversion rate killer.

Για παράδειγμα, το να παρέχει ένα κατάστημα τη δυνατότητα για guest checkout είναι ένας τρόπος για να αποτρέψει τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν το website πριν αγοράσουν.

Δεν είναι λίγοι, βέβαια, αυτοί που ανησυχούν ότι δίνοντας τη δυνατότητα για guest checkout θα χάσουν την αλληλεπίδραση με τον πελάτη μαζί με τα πολύτιμα δεδομένα του. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές τακτικές που δίνουν λύση σε αυτό το πρόβλημα.

Μια έρευνα του Baymard Institute (2018) έδειξε ότι το 34% των χρηστών εγκαταλείπει ένα καλάθι καθώς δεν του επιτρέπεται το guest checkout ως επιλογή.

Τα guest checkouts μπορεί να θεωρούνται από αρκετούς ως αυτονόητο feature ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά δεν είναι έτσι. Αυτό που χωρίζει τους πραγματικούς winners από τους απλούς trend followers, είναι ο τρόπος με τον οποίο αξιοποιούν έξυπνα το guest checkout, χαρίζοντας ένα μοναδικό user experience χωρίς να ‘χάνουν’ τον πελάτη.

Πάμε να δούμε 3 τακτικές αποκλειστικά για το guest checkout οι οποίες θα σου δείξουν το πώς μπορείς να το αξιοποιήσεις αποτελεσματικά.

1. Δημιουργία account μετά την αγορά

Δεν είναι ειρωνεία, αλλά τα ελάχιστα στοιχεία που χρειάζεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από τους χρήστες για δημιουργία λογαριασμού είναι ένα email και ένας κωδικός.

Μη ξεχνάς ότι όποιος χρήστης πληρώνει με πιστωτική κάρτα, δίνει ταυτόχρονα και το όνομά του και αποτελεί συνήθης πρακτική να του ζητείται και ένα email ώστε να λάβει εκεί την απόδειξη ή ενημερώσεις γύρω από την παραγγελία.

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να επιτρέψεις στο χρήστη να δημιουργήσει ένα λογαριασμό στο κατάστημα αφού έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

Οι περισσότερες από αυτές τις πληροφορίες θα έχουν συμπληρωθεί και πιθανότατα να χρειάζονται 2 ή 3 πεδία ακόμη για συμπλήρωση από το χρήστη. Αυτό θα βοηθήσει σίγουρα θα βοηθήσει στο conversion rate καθώς και στο user to subscription rate.

Αυτή η πρακτική κρύβει από πίσω και μια σταγόνα ψυχολογίας καταναλωτή. Ενδεχομένως, ένας χρήστης που έχει ολοκληρώσει μια παραγγελία και έχει περάσει από όλο το customer journey στο website σου να έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και να του είναι πιο εύκολο να ανοίξει λογαριασμό για τον ίδιο.

Μια άλλη πρακτική που μπορείς να κάνεις είναι να προσφέρεις μόνο τη δυνατότητα αγοράς με guest checkout.

Θα πρέπει να αναφέρεις ξεκάθαρα ότι οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό αφού ολοκληρώσουν μια παραγγελία, αν το επιθυμούν, όπως συμβαίνει στο website της Victoria Secret.

2. Express payment options και social signups

Μια καλή πρακτική που ταιριάζει με το guest checkout που θα εξοικονομήσει και αυτή χρόνο στη συμπλήρωση των πεδίων είναι να παρέχεις ένα social payment ή μια express payment επιλογή, όπως το PayPal. Αυτή η πρακτική, για μερικούς χρήστες, θα μειώσει κατά πολύ τη διαδικασία αγοράς.

Αυτές οι επιλογές παρεμβαίνουν κατά κάποιο τρόπο στο UX – ελπίζουμε προς το καλύτερο – δημιουργόντας μεγάλο αντίκτυπο συνήθως στο mobile checkout rate.

Ανεξάρτητα από το πόσο σύντομες είναι οι φόρμες συμπλήρωσης, τίποτα δεν ξεπερνά το auto-form fill σε κινητές συσκευές.

Σε κάθε περίπτωση, πριν κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή προτείνουμε να διεξάγεις τα απαραίτητα A/B tests, όχι μόνο σε επίπεδο elements αλλά και σε λεκτικά.

Για παράδειγμα, το ‘Login με Gmail’ σαν λεκτικό μπορεί να έχει διαφορετικά αποτελέσματα από το ‘Αυτόματη Συμπλήρωση Στοιχείων από Gmail’.

3. Αποθήκευση των στοιχείων για μελλοντική χρήση

Τα μεγαλύτερα ecommerce sites αναφέρουν στους επισκέπτες τους ξεκάθαρα τους λόγους για τη σημασία του να δημιουργήσουν λογαριασμό κατά τη διάρκεια αγοράς.

Γνωρίζουν ότι οι repeating πελάτες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 67% περισσότερα χρήματα από τους νέους πελάτες.

Από όλες τι τακτικές για βελτιστοποίηση του guest checkout, ίσως αυτή είναι η πιο αποτελεσματική.

Και είναι τόσο απλή όσο το ‘Θα θέλατε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία σας για την επόμενη φορά;’

Μα φυσικά και θέλω!

Εάν μου αρέσουν τα προϊόντα σας και επιστρέψω, θα ήθελα η αγορά μου να γίνει πιο γρήγορη.

Αν βάλουμε και τον παράγοντα loyalty για όσες επιχειρήσεις έχουν ένα loyalty πρόγραμμα, τότε δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να προωθήσεις ταυτόχρονα τα απίστευτα οφέλη του προγράμματος αμέσως μετά από μια αγορά.

PM. GR Team
PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!