Facebook Advanced Matching: Βελτίωσε το performance των καμπανιών σου

Είναι γνωστό ότι το Facebook μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δημογραφικών και συμπεριφορικών δεδομένων στον κόσμο.

Τι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει ότι αν το αξιοποιήσεις σωστά σαν εργαλείο, μπορείς να εντοπίσεις και να στοχεύσεις με εξαιρετική ακρίβεια κοινά που βρίσκονται όχι μόνο στο Facebook, αλλά και σε άλλες ‘Owned by Facebook’ πλατφόρμες όπως το Messenger και το Instagram.

Όμως, υπάρχουν εργαλεία στην πλατφόρμα του Ads Manager που αρκετοί marketers α) δεν αξιοποιούν β) τα αξιοποιούν αλλά δεν είναι σίγουροι ότι το κάνουν σωστά γ) πιστεύουν ότι τα αξιοποιούν αλλά στην πραγματικότητα, λόγω τεχνικών προβλημάτων, δεν επωφελούνται στο μέγιστο.

Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι το Advanced Matching.

Τι είναι το Advanced Matching

To Facebook δημοσίευσε το Pixel του Advanced Matching το 2016, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να στείλουν hashed δεδομένα πελατών από το website στο Facebook.

Γιατί;

Γιατί πριν από το Advanced Matching οι διαφημιστές δεν μπορούσαν να γνωρίζουν αν τα κοινά που στοχεύουν στο Facebook έκαναν convert, εκτός και αν το conversion συνέβαινε στον ίδιο browser που είχε αποθηκευτεί και ήταν ενεργό το Facebook cookie.

Όταν όμως λανσαρίστηκε το Advanced Matching, έδωσε τη δυνατότητα στους διαφημιστές να συνδέσουν τους χρήστες με τα conversions, ακόμα και αν αυτοί χρησιμοποιούσαν διαφορετικούς browsers ή αν διέγραφαν τα cookies τους.

Επομένως ο στόχος του Advanced Matching ήταν να αυξήσει ένας διαφημιζόμενος τα conversions, να βελτιώσει το performance του λογαριασμού και να αποκτήσει χρήσιμα insights για τα κοινά του, αυξάνοντας παράλληλα το reach των καμπανιών.

Πιο συγκεκριμένα, το Advanced Matching μπορεί να σε βοηθήσει να:

  • Αυξήσεις τον αριθμό των attributed conversions. Το Facebook μπορεί να κάνει match περισσότερα conversions που γίνονται στο website σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις την επιρροή των διαφημίσεων στα website conversions.
  • Αυξήσεις το size των Custom Audiences. Το Facebook θα είναι σε θέση να κάνει match τους website visitors με τους χρήστες του Facebook, αυξάνοντας τον όγκο των Custom Audiences.
  • Μειώσεις το CPA. Οι conversion-optimized καμπάνιες γίνονται πιο αποτελεσματικές καθώς το Facebook μπορεί να αναγνωρίσει πιο εύστοχα και να δείξει τις κατάλληλες διαφημίσεις στα κατάλληλα κοινά που είναι πιο πιθανό να κάνουν κάποια ενέργεια στο website σου.

Οι 2 τύποι του Advanced Matching

Υπάρχουν 2 τύποι για Advanced Matching: το manual και το automatic. Το ποιο από τα 2 θα επιλέξεις εξαρτάται από πολλά πράγματα, όπως το είδος και οι ανάγκες της επιχείρησης, ο όγκος των διαθέσιμων δεδομένων, οι διαθέσιμοι πόροι κ.α. Μάθε όμως παρακάτω τα χαρακτηριστικά του κάθε τύπου:

Manual Advanced Matching: Για να σετάρεις το manual advanced matching, εσύ ή ένας developer θα πρέπει να παραμετροποιήσει το base pixel του Facebook για να περνιέται η διαθέσιμη πληροφορία ανά χρήστη (π.χ. email address) ως παράμετρος στο pixel. Τότε, το pixel αυτόματα θα μετατρέψει σε hash την πληροφορία του χρήστη, εκτός αν έχεις εγκατεστημένο το IMG pixel, όπου σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει μόνος σου τα κάνεις hash τα δεδομένα. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όταν το pixel βρίσκεται σε iframe και για οποιοδήποτε business vertical.

Automatic Advanced Matching: Για να σετάρεις το automatic advanced matching δεν χρειάζεται κώδικας. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις στον Events Manager. Το automatic advanced matching θα πει στο pixel σου να ψάξει για αναγνωρίσιμα πεδία φόρμας και άλλες πηγές στο website σου που περιέχουν πληροφορίες όπως όνομα, επώνυμο και email address. Το Facebook pixel λαμβάνει αυτές τις πληροφορίες μαζί με το event ή το action που πραγματοποιήθηκε. Η πληροφορία αυτή γίνεται hashed στον browser του επισκέπτη. Στη συνέχεια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για να προσδιορίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια ποιοι χρήστες έκαναν κάποιο action στο site ως ‘αντίδραση’ στη διαφήμισή σου. Μετά το matching, το Facebook διαγράφει τις πληροφορίες αυτές.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείς το Advanced Matching

Είναι όλα θέμα δεδομένων, όσο πιο πολλά δεδομένα έχεις (όχι εσύ, στην ουσία το Facebook) τόσο καλύτερα μπορούν να αποδώσουν οι καμπάνιες σου. Ωστόσο, τα δεδομένα αυτά δεν θα έρθουν μόνα τους, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να τα συλλέξεις -με διάφορους τρόπους- στο site σου. Έπειτα, αυτά τα δεδομένα, με τη σωστή παραμετροποίηση του pixel θα μπορούν να περάσουν στο Facebook.

Έτσι, όχι μόνο θα αυξήσεις τις custom lists, αλλά θα ενισχύσεις και τις remarketing καμπάνιες με περισσότερα και πιο ακριβή δεδομένα ώστε να βελτιστοποιήσεις το Roas, εν τέλη.

PM. GR Team
PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!