Πώς να δημιουργήσεις Digital Giftcards μέσα από το Facebook

Ήξερες ότι μπορείς μέσα από το Facebook να δημιουργήσεις digital giftcards για την επιχείρησή σου; Αν όχι, είσαι στο σωστό μέρος!

Οι τελευταίοι μήνες αποτέλεσαν μια περίοδο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτοξεύτηκε και σχεδόν όλα τα μεγάλα brands έμαθαν να αξιοποιούν τις digital giftcards – θες επειδή είναι το πιο εύκολο γιορτινό δώρο; θες λόγω της κατάστασης που επικρατεί στις μεταφορικές εταιρείες που αδυνατούν να παραδώσουν γρήγορα τα προϊόντα;

Οι giftcards μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση:

  • Να δημιουργήσει ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες της, προσθέτοντας ένα digital giftcard link στο Facebook Page και στο Instagram profile της.
  • Να αυξήσει το έσοδο δημιουργώντας ένα νέο revenue stream – ειδικά σε μια περίοδο όπου τα πιο παραδοσιακά streams όπως τα καταστήματα παύουν να υφίστανται.
  • Να μιλήσει για giftcards και δυνατότητα ηλεκτρονικών δώρων εύκολα και γρήγορα μέσα από Facebook posts και Instagram stories.
  • Να δώσει ένα νέο “προϊόν” στους πελάτες της.
  • Να επιτρέψει στους πελάτες της να εξαργυρώσουν όλο το ποσό της giftcard ή ένα ποσό από αυτήν, αυξάνοντας εν συνεπεία τους returning users.
  • Να κάνει δώρα στους πελάτες της ή να επιτρέψει στους ίδιους τους πελάτες να κάνουν δώρο σε κάποιον άλλον.

Πώς λειτουργεί

Τι είναι τα digital giftcards

Είναι μια μέθοδος πληρωμής που πραγματοποιείται μέσα από έναν third-party partner.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα

– Επιτρέπουν στους πελατές της να αγοράσουν giftcards ηλεκτρονικά και να τις χρησιμοποιήσουν στο κατάστημά σου.
– Οι πελάτες μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν είτε εκείνη τη στιγμή, είτε σε μελλοντικό χρόνο.
– Οι giftcards είναι ψηφιακό προϊόν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χάνονται ή δεν κλέβονται.

Πώς θα πουλήσεις μέσα από έναν partner

– Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσεις ένα account σε έναν Facebook partner.
– Όταν οι πελάτες αγοράσουν μια giftcard, η αγορά επεξεργάζεται μέσα από τον partner που έχεις επιλέξει.
– Λαμβάνεις την πληρωμή μετά την αγορά με τραπεζική μεταφορά (από τον giftcard partner στον λογαριασμό σου).
– Οι πελάτες λαμβάνουν την giftcard τους μέσω email.
– Οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν την κάρτα τους, είτε τηλεφωνικά, είτε online.

Giftcards και social media promo

Όταν κάποιος κάνει click στο giftcard link που μοιράζεσαι στα social media – σε ένα post ή story για παράδειγμα – θα γίνεται redirected στο checkout του partner που έχεις επιλέξει.

Ποια είναι η διαδικασία σε επίπεδο πωλήσεων

Οι πληροφορίες της giftcard και η εξαργύρωσή της εξαρτάται ελάχιστα από τον partner που έχεις επιλέξει. Στο ακόλουθο link μπορείς να βρεις πληροφορίες σχετικά με τους Facebook partners για να ξεκινήσεις.

Βρες πληροφορίες περισσότερες πληροφορίες για να ξεκινήσεις εδώ.

PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Τι είναι τα GCLIDs, GBRAIDS και WBRAIDS σε Analytics και Google Ads

Οι περισσότεροι advertisers της Google γνωρίζουν ότι τα Google click IDs (γνωστά και ως GCLIDs) βοηθούν στην ενίσχυση των smart bidding καμπανιών στο Google...

Πώς να κάνεις data blending στο Google Data Studio

Το Google Data Studio έχει εξελιχθεί σε ένα από τα καλύτερα visualization reporting tools στον κόσμο, ενώ χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερους digital marketers...

5 εναλλακτικές λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

5 εναλλακτικές λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

8 Hacks για Instagram Stories που θα λατρέψεις

Spoiler! Το άρθρο αυτό δεν περιέχει hacks για αύξηση του revenue ή του conversion rate! Για ορισμένους influencers και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορα industries,...

4 τρόποι για συλλογή First-Party Data σε έναν κόσμο χωρίς cookies

Το πολυσυζητημένο iOS 14.5 έκανε rollout, φέρνοντας μαζί του όλες εκείνες τις αλλαγές που το οικοσύστημα του digital marketing συζητάει εδώ και μήνες. Ταυτόχρονα, η...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!