Πώς να δημιουργήσεις Digital Giftcards μέσα από το Facebook

Ήξερες ότι μπορείς μέσα από το Facebook να δημιουργήσεις digital giftcards για την επιχείρησή σου; Αν όχι, είσαι στο σωστό μέρος!

Οι τελευταίοι μήνες αποτέλεσαν μια περίοδο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτοξεύτηκε και σχεδόν όλα τα μεγάλα brands έμαθαν να αξιοποιούν τις digital giftcards – θες επειδή είναι το πιο εύκολο γιορτινό δώρο; θες λόγω της κατάστασης που επικρατεί στις μεταφορικές εταιρείες που αδυνατούν να παραδώσουν γρήγορα τα προϊόντα;

Οι giftcards μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση:

  • Να δημιουργήσει ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες της, προσθέτοντας ένα digital giftcard link στο Facebook Page και στο Instagram profile της.
  • Να αυξήσει το έσοδο δημιουργώντας ένα νέο revenue stream – ειδικά σε μια περίοδο όπου τα πιο παραδοσιακά streams όπως τα καταστήματα παύουν να υφίστανται.
  • Να μιλήσει για giftcards και δυνατότητα ηλεκτρονικών δώρων εύκολα και γρήγορα μέσα από Facebook posts και Instagram stories.
  • Να δώσει ένα νέο “προϊόν” στους πελάτες της.
  • Να επιτρέψει στους πελάτες της να εξαργυρώσουν όλο το ποσό της giftcard ή ένα ποσό από αυτήν, αυξάνοντας εν συνεπεία τους returning users.
  • Να κάνει δώρα στους πελάτες της ή να επιτρέψει στους ίδιους τους πελάτες να κάνουν δώρο σε κάποιον άλλον.

Πώς λειτουργεί

Τι είναι τα digital giftcards

Είναι μια μέθοδος πληρωμής που πραγματοποιείται μέσα από έναν third-party partner.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα

– Επιτρέπουν στους πελατές της να αγοράσουν giftcards ηλεκτρονικά και να τις χρησιμοποιήσουν στο κατάστημά σου.
– Οι πελάτες μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν είτε εκείνη τη στιγμή, είτε σε μελλοντικό χρόνο.
– Οι giftcards είναι ψηφιακό προϊόν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χάνονται ή δεν κλέβονται.

Πώς θα πουλήσεις μέσα από έναν partner

– Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσεις ένα account σε έναν Facebook partner.
– Όταν οι πελάτες αγοράσουν μια giftcard, η αγορά επεξεργάζεται μέσα από τον partner που έχεις επιλέξει.
– Λαμβάνεις την πληρωμή μετά την αγορά με τραπεζική μεταφορά (από τον giftcard partner στον λογαριασμό σου).
– Οι πελάτες λαμβάνουν την giftcard τους μέσω email.
– Οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν την κάρτα τους, είτε τηλεφωνικά, είτε online.

Giftcards και social media promo

Όταν κάποιος κάνει click στο giftcard link που μοιράζεσαι στα social media – σε ένα post ή story για παράδειγμα – θα γίνεται redirected στο checkout του partner που έχεις επιλέξει.

Ποια είναι η διαδικασία σε επίπεδο πωλήσεων

Οι πληροφορίες της giftcard και η εξαργύρωσή της εξαρτάται ελάχιστα από τον partner που έχεις επιλέξει. Στο ακόλουθο link μπορείς να βρεις πληροφορίες σχετικά με τους Facebook partners για να ξεκινήσεις.

Βρες πληροφορίες περισσότερες πληροφορίες για να ξεκινήσεις εδώ.

PM. GR Team
PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

8 δοκιμασμένες τακτικές για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός στα Google Ads

Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει; Οι πραγματιστές θα απαντήσουν ναι, οι ρομαντικοί...

Google Autocomplete – Kάτι περισσότερο από ένα απλό δωρεάν keyword research tool

Το Google Autocomplete (γνωστό και ως Google Suggest) είναι μια από τις πρώτες λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης της Google που μπήκε στο στόχαστρο των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Google Autocomplete – Kάτι περισσότερο από ένα απλό δωρεάν keyword research tool

Το Google Autocomplete (γνωστό και ως Google Suggest) είναι μια από τις πρώτες λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης της Google που μπήκε στο στόχαστρο των...

Νέο search traffic dashboard για το Data Studio από την Google

Η Google δημιούργησε πρόσφατα ένα νέο template για το Data Studio. Πλέον, μπορείς να χρησιμοποιείς το Search Traffic dashboard της Google για να δεις γρήγορα...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!