18 Growth Hacks για Ecommerce Conversion Rate Optimization

Το conversion rate είναι ίσως το σημαντικότερο metric σε ένα ecommerce store. Ολόκληρο το growth funnel, από την προσέλκυση της σωστής και ποιοτικής επισκεψιμότητας, μέχρι τη δημιουργία πωλήσεων, συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια που καταβάλεται πάνω στη βελτιστοποίηση του conversion rate.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να επηρεάσει κάποιος το CR, όπως on site ενέργειες, offsite ενέργειες, εμπορικές ενέργειες και άλλα.

Συχνά οι marketers και οι ecommerce-άδες ονομάζουν αυτούς τους τρόπους ως marketing hacks και τη διαδικασία αυτή CRO ή Conversion Rate Optimization.

Η ατζέντα μας είναι πλούσια και το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να αποτελέσει όπλο στη φαρέτρα επαγγελματιών που ψάχνουν τρόπους και hacks να βελτιώσουν το CR και να αυξήσουν το έσοδο, ακόμα και αν η επισκεψιμότητα μείνει σταθερή.

Τα “3 Must” σε ένα eCommerce store

➡️ Η προσέλκυση στοχευμένης επισκεψιμότητας (traffic)

➡️ Ένα καλό conversion rate

➡️ Η προσφορά “καλού” προϊόντος με εξαιρετική εξυπηρέτηση (product with support)

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης, όλα τα επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα οφείλουν να διαπρέπουν στα 3 παραπάνω στοιχεία.

Η στοχευμένη επισκεψιμότητα αναφέρεται στους χρήστες που ανήκουν στο target group της επιχείρησης και είναι πιο πιθανό να κάνουν convert στο site.

Το “καλό” conversion rate είναι αυτό που θα επικεντρωθούμε σε αυτό το άρθρο.

Τι είναι το Ecommerce Conversion Rate

Το conversion rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών στο website που κάνουν μια μετατροπή ή μια αγορά (conversion).

Το conversion rate είναι η απάντηση στην ερώτηση: Για κάθε 100 χρήστες που επισκέπτονται το website μου, πόσοι από αυτούς ολοκληρώνουν μια αγορά;

Μπορείς εύκολα να ελέγξεις αυτό το ποσοστό στα Google Analytics (δεδομένου ότι έχεις σετάρει σωστά τα απαραίτητα tracking codes) ή σε κάποια άλλη πλατφόρμα web analytics που έχει συνδεθεί με το site σου.

Πώς να μετρήσεις το conversion rate

Αν 3 από τους 100 ανθρώπους που επισκέφτηκαν το site σου αγόρασαν από αυτό, τότε το conversion rate είναι 3%.

Conversions όμως δεν είναι μόνο οι πωλήσεις.

Οποιαδήποτε ενέργεια του χρήστη έχει αξία για την επιχείρησή και μπορεί να θεωρηθεί ως conversion, μπορεί να έχει και εκείνη το δικό της conversion rate.

Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο section του άρθρου.

10 τύποι conversion rate σε ένα eCommerce store

1. H προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι

2. Η προσθήκη ενός προϊόντος στο wishlist

3. Το share ενός προϊόντος στα social media

4. Η εγγραφή σε μια φόρμα newsletter

5. Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο store

6. Η εγκατάσταση μιας mobile εφαρμογής

7. Η δημιουργία μιας giftcard

8. Η εγγραφή για ενημερώσεις σε out of stock προϊόντα

9. Η εγγραφή για blog updates

10. Η εγγραφή για ενημερώσεις σε εκπτώσεις και προσφορές

Αυτό σημαίνει ότι στην παραπάνω φόρμουλα υπολογισμού του CR μπορείς να αντικαταστήσεις τον αριθμητή “total conversions” με τον αριθμό των χρηστών που πραγματοποιούν μια ενέργεια στο store προκειμένου να υπολογίσεις το CR για οποιαδήποτε ενέργεια επιθυμείς.

Ποιος τύπος είναι ο καλύτερος για τον υπολογισμό του conversion rate;

Το “καλύτερο” metric είναι αυτό που είναι πιο σημαντικό για την επιχειρήση στο στάδιο που βρίσκεται.

Για παράδειγμα, εάν οι πωλήσεις προκύπτουν κυρίως μέσω email marketing και απαιτείται οι επισκέπτες να γίνουν leads πριν κάνουν μια τελική αγορά, τότε το conversion rate για email subscribes θα πρέπει να είναι το focus metric.

Εάν οι περισσότερες από τις πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω προϊοντικών σελίδων, τα conversion rates αυτών των σελίδων θα πρέπει να είναι το focus metric που λαμβάνεις υπόψη.

Στην πραγματικότητα, η εξατομίκευση του conversion rate ως metric ανά marketing κανάλι ή ανά τύπο conversion είναι η καλύτερη πρακτική καθώς επιτρέπει τη διενέργεια A/B testing πειραμάτων και ευκαιριών για optimization όπου κρίνεται απαραίτητο.

Τι θεωρείται ως “καλό” conversion rate

Η τελική ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε πριν προχωρήσουμε στα hacks έχει να κάνει με το καλό ή το κακό conversion rate.

Ενώ δεν υπάρχει μια και μοναδική απάντηση μιας και το conversion rate διαφέρει ανά επιχείρηση, industry, τύπο store, στόχο κ.α., εμπειρικά μπορούμε να πούμε ότι τα κάτωθι νούμερα απεικονίζουν μια πραγματικότητας της Ελληνικής αγοράς:

Conversion rate
(ecommerce)
Rating
(με βάση την εμπειρία και ποικίλα insights)
Found in
(χωρίς να υπολογίσουμε χαμηλής ποιότητας ecommerce stores)
< 1%Below averageNέα ή μικρά καταστήματα χωρίς optimization
1% – 5%Average to GoodΚαταστήματα που κάνουν optimization και διαθέτουν ένα εύκολο traffic με υψηλό frequency
5% – 10%ExcellentΚαταστήματα που κάνουν optimization με μια δυνατή branded παρουσία και ισχυρή βάση κοινού/πελατών
105+UnicornΚορυφαία καταστήματα ecommerce

Εάν δουλεύεις πάνω σε ένα νεοσύστατο ecommerce store οφείλεις να εξετάσεις πρώτα τα βασικά.

Εάν το κατάστημα έχει κάποια χρόνια παρουσίας, θα πρέπει να στοχεύσεις στο εύρος 1% – 5% ακολουθώντας όλα τα best practices, έχοντας ως επίκεντρο το optimization.

Μόλις φτάσεις το 5% με ένα εύλογο traffic τότε σημαίνει ότι έχεις αφήσει πίσω σου τα απλά best practices και έχεις αρχίσει να ξεκλειδώνεις το store με hacks και growth marketing experiments.

Τώρα που έχεις κάνει ένα φρεσκάρισμα γύρω από το conversion rate και έχεις δει το δάσος -πέρα από το δέντρο- ήρθε η ώρα να περάσουμε στα CRO hacks!

Growth Hacks για να βελτιώσεις το Conversion Rate

Όλα τα growth hacks που θα δεις παρακάτω έχουν χρησιμοποιηθεί από κορυφαία ecommerce stores σε Ελλάδα και εξωτερικό, έχουν αναφερθεί σε case studies και podcasts, έχουν αντληθεί μέσα από τη δική μας εμπειρία αλλά και την εμπειρία συναδέλφων.

Αν λέγαμε ότι είναι έυκολα πραγματοποιήσιμα θα είμασταν ψεύτες. Για αρκετά από αυτά χρειάζονται τεχνικές γνώσεις, γνώσεις στατιστικής και web analytics για τη μέτρησή τους, γνώσεις CRM και άλλα. Όμως, για να βρίσκεσαι εδώ και να διαβάζεις αυτό το άρθρο σημαίνει ότι ξέρεις πώς να βρεις τον τρόπο για να τα υλοποιήσεις 🙂

Η βελτιστοποίηση του Conversion Rate σε νέο κατάστημα

Τα conversion rate hacks που δουλεύουν σε μεγάλα brands μπορεί να μη δουλέψουν σε ένα μικρό.

Σε αυτή την ενότητα θα δούμε hacks που έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα για να αυξήσεις το CR σε ένα νέο κατάστημα.

Hack #1: Πρόσθεσε Trust Badges και Safe Checkout icons

Αυτή η τακτική είναι πολύ χρήσιμη όταν μιλάμε για νέα καταστήματα.

Χρησιμοποιώντας trust badges αυξάνεις την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια που νιώθει ένας χρήστης για τις αγορές του.

Είναι περισσότερο ένα hack ψυχολογίας που ωστόσο αποδεικνύεται αποτελεσματικό.

Το καλύτερο σημείο για να τοποθετήσεις αυτά τα εικονίδια είναι το footer του καταστήματος και κάτω από το checkout button στην product page.

Μπορείς επίσης να επιλέξεις τα εικονίδια που το κοινό σου θα βρει πιο χρήσιμα (π.χ. στην Ελληνική αγορά το Paypall ίσως να μην έχει νόημα, αλλά το εικονίδιο από κάποια Τράπεζα ή κάποιο φορέα πιστοποίησης όπως ο GRECA, να είναι).

#Hack 2: Κάνε higlight την ασφάλεια και εγγύση

Ως νέο κατάστημα θα πρέπει να είσαι πιο ευέλικτος στις επιστροφές, στις εγγυήσεις και στη διασφάλιση του safety & security ώστε οι χρήστες να νιώθουν άνετοι να κάνουν τις πρώτες παραγγελίες μαζί σου.

Μόλις κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους, μπορείς να αλλάξεις αυτές τις ενότητες στην αρχική σελίδα ώστε να προβάλλεις testimonials ή releases προϊόντων.

Μπορείς όμως και να τις κρατήσεις και να τις προβάλλεις ως έναν τρόπο για να συνεχίσουν οι νέοι χρήστες να νιώθουν ασφαλείς.

#Hack 3: Αύξησε το παράθυρο επιστροφών

Μπορείς να κερδίσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αυξάνοντας το παράθυρο επιστροφών.

Για παράδειγμα, εάν οι ανταγωνιστές σου προσφέρουν επιστροφές 30 ημερών, μπορείς να προσφέρεις επιστροφή 60 ημερών ή ακόμη και 90, εφόσον μπορείς να το στηρίξεις επιχειρησιακά.

Εάν το προϊόν σου έχει τιμή κάτω από 100€ και έχεις καλό margin, μπορείς ακόμη και να ζητήσεις από τον πελάτη να κρατήσει το προϊόν και να στείλεις ένα νέο με στόχο να χτίσεις το engagement μαζί του.

Βέβαια αυτό είναι ένα σενάριο που αν και παλαιότερα είχε εφαρμογή σε αρκετούς λιανεμπόρους, τα τελευταία χρόνια έχει σταματήσει να εφαρμόζεται λόγω εκμετάλλευσης.

Το μεγάλο παράθυρο επιστροφών είναι επίσης μια καλή πρακτική αν λανσάρεις ένα καινοτόμο προϊόν για το οποίο ο χρήστης δεν είναι σίγουρος για την αξία ή τη χρήση του.

Η βελτιστοποίηση του Conversion Rate & των πωλήσεων σε ανερχόμενο κατάστημα

#Hack 4: Χρησιμοποίησε PR showcases και testimonials

Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που αυξάνει τη δημοφιλία του, η χρήση των media collabs και των PR showcases στην αρχική σελίδα είναι μια καλή πρακτική.

Ένα πολύ καλό παράδειγμα αυτής της πρακτικής είναι αυτή του PerfectKeto:

Είναι πολύ σημαντική η αναγνώριση και η επικοινωνιακή κάλυψη νέων brands από μεγάλες media εταιρείες.

Ωστόσο, ακόμη και μικρότερα e-magazines και indie bloggers μπορούν να ενισχύσουν το branding ενός νέου καταστήματος σε σημαντικό βαθμό.

Αναζήτησε αναγνωρισμένους bloggers με σχετική θεματολογία και ανέπτυξε συνεργασίες που θα ωφελήσουν το κατάστημά σου.

#Hack 5: Αξιοποίησε τα influencer reviews

Καθώς ένα κατάστημα γίνεται δημοφιλές, αξιοποίησε τους συνεργαζόμενους influencers και παρουσίασε τις κριτικές τους στην αρχική σελίδα καθώς και σε σχετικές σελίδες προϊόντων.

Μπορείς να αντικαταστήσεις αυτές τις κριτικές ακόμη και με κριτικές από official brand ambassadors όταν αποκτήσεις ένα ισχυρό brand name και θεμελιώσεις τις σχέσεις με τους προμηθευτές σου.

Μπορείς ακόμη και να μετατρέψεις τους ίδιους τους influencers σε δικούς σου brand ambassadors εάν και οι δύο πλευρές μπορούν να ωφεληθούν από αυτή τη συνεργασία.

#Hack 6: Αξιοποίησε συνεργασίες με micro-influencers

Για ανερχόμενα καταστήματα είναι λίγο δύσκολο να συνεργαστούν άμεσα με μεγάλους influencers και να επηρεάσουν μεγάλη μερίδα καταναλωτών.

Ωστόσο, η συνεργασία με micro-influencers σε έξυπνα concepts μπορεί να φέρει εξαιτερικά αποτελέσματα.

Οι micro-influencers μπορούν να αναρτήσουν δημοσιεύσεις με τα προϊόντα σου και εσύ με τη σειρά σου μπορείς να προβάλλεις αυτές τις δημοσιεύσεις στο κατάστημά σου.

Θα έχεις επίσης το πλεονέκτημα να επικοινωνείς άμεσα στα κοινά των micro-influencers ενημερώσεις σχετικά με προϊόντα, προσφορές, διαγωνισμούς κ.α.

Μετέτρεψε τους first-timers χρήστες σε πελάτες

#Hack 7: Παρουσίασε το brand και πρόσφερε first-buy discount

Ποια είναι τα πρώτα 2 πράγματα που κάνεις όταν επισκέπτεσαι για πρώτη φορά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Συνήθως προσπαθείς να:

  • Γνωρίσεις πολύ γρήγορα το brand
  • Νιώσεις άνετα για να κάνεις την πρώτη σου αγορά

Για την αντιμετώπιση του πρώτου, ο καλύτερος τύπος περιεχομένου για να κερδίσεις τον χρήστη είναι το video, ενώ για να κάνεις τον χρήστη να νιώσει άνετα και οικεία είναι να προσφέρεις μια έκπτωση για την πρώτη του αγορά.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα που προσπαθεί να τα συνδυάσει και τα 2:

#Hack 8: Δημιούργησε ένα Exit-Intent popup σε συνδυασμό με reviews

Ακριβώς λίγο πριν ο επισκέπτης του καταστήματος κλείσει τον browser του ή μεταβεί σε μια άλλη σελίδα (εκτός της δικής σου δηλαδή), είναι η στιγμή που πρέπει να του κάνεις μια τελευταία υπενθύμιση και να του δώσεις έναν ακόμη λόγο για να μην εγκαταλείψει και να συνεχίσει τις αγορές του.

Αν αυτή η πρακτική συνδυαστεί με reviews ή social proof, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες ο χρήστης αυτός να μην εγκαταλείψει εντελώς το κατάστημα.

Η μέθοδος αυτή ονομάζεται Exit Intent (popup) καθώς εμφανίζεται όταν ο χρήστης μετακινεί τον κέρσορα και πρόκειται να κλείσει την καρτέλα του browser.

Για mobile συσκευές μπορείς επίσης να ορίσεις ένα χρονικό διάστημα που θα εμφανίζεται το popup.

Υπάρχουν πολλές λύσεις στο εμπόριο αλλά και plugins για δημοφιλή CMS όπως το Shopify και το WooCommerce, αλλά και custom λύσεις με βάση τις ανάγκες (οι οποίες είναι και ακριβές συνήθως).

#Hack 9: Πρόσφερε πληρωμή σε δόσεις

Αν ένας χρήστης βρίσκει ένα προϊόν ακριβό ή δεν μπορεί να το αντέξει οικονομικά εκείνη τη στιγμή που το βλέπει και ενδεχομένως να το θέλει, θα εγκαταλείψει το κατάστημα επηρεάζοντας έτσι το conversion rate του.

Υπάρχει όμως ένας τρόπος ώστε να μη χάσεις αυτούς τους χρήστες, που ανάλογα το pricing και τη γκάμα του καταστήματος, ενδέχεται να είναι αρκετοί.

Ο τρόπος αυτός είναι η δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις.

Όπως φαίνεται και στο παραπάνω παράδειγμα, ο συνδυασμός της δυνατότητας πληρωμής με δόσεις και του μηνύματος που ενεργοποιεί το urgency της αγοράς, αποτελεί το best practice για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που μπορεί να παρέχει αυτή τη δυνατότητα στους χρήστες του.

#Hack 10: Καθόλου κρυφές τιμές κατά το checkout

Βεβαιώσου ότι παρέχεις πλήρη διαφάνεια σε όλες τις τιμές στα product pages. Μερικές φορές, ενδέχεται να έχεις υψηλό add-to-cart rate και ταυτόχρονα πολλά exits.

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’ αυτό, αλλά συνήθως είναι επειδή προστέθηκε μια επιπλέον χρέωση κατά τη διάρκεια του checkout.

Τώρα που έχουμε αναφερθεί σε διαφορετικά conversion rates, θα είσαι σε θέση να τα παρακολουθείς ξεχωριστά μόλις μπεις στα πιο “βαθιά νερά” του CRO.

Η ιδέα είναι να βρεις όλα εκείνα τα touchpoints του χρήστη πριν αυτός πραγματοποιήσει μια αγορά και να παρακολουθείς όλα τα conversion rates τους ξεχωριστά.

CRO για returning users

Παρακάτω θα βρεις μερικά hacks για να κάνεις convert τους returning users. Φυσικά, όλα τα υπόλοιπα hacks που έχεις μάθει θα σε βοηθήσουν επίσης στη βελτίωση του CR των returning users.

#Hack 11: Εξοικονόμησε χρόνο με ένα Quick Buy button

Σε ποσοστό σχεδόν 80% δεν χρειάζεται να οδηγείς τον χρήστη στο καλάθι απευθείας μέσα από μια grid page.

Αυτό βέβαια δεν ισχύει όταν το μέσο καλάθι περιέχει μόνο 1 τεμάχιο.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά βήματα στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς που μπορούν να εξαλειφθούν, ειδικά για τους returning users.

Ένα Quick Buy button συνήθως ανοίγει τις πληροφορίες του προϊόντος στη σελίδα που βρίσκεσαι, χωρίς να χρειάζεται να μπεις μέσα στην προϊόντική σελίδα.

Στη συνέχεια, μπορείς να επιλέξεις την ποσότητα του προϊόντος και να προχωρήσεις απευθείας στο ταμείο.

#Hack 12: Ειδικές προσφορές για ξεχωριστές μέρες

Τις ξεχωριστές μέρες όμως Η Μέρα της Μητέρας, του Αγίου Βαλεντίνου κ.α. οι όγκοι αναζήτησης είναι υψηλότεροι για συγκεκριμένα keywords.

Οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις διαφημίσεις και τείνουν να ανοίγουν τα emails τους και άλλα εκπτωτικά μηνύματα πιο εύκολα. Ειδικά, όταν ψάχνουν να κάνουν κάποιο δώρο!

Χρησιμοποίησε αυτές τις μέρες για να προβάλλεις ειδικές προσφορές, σχετικές πάντα με τη συγκεκριμένη ξεχωριστή μέρα.

Αυτό θα βελτιώσει τα conversion rates – ενώ καλό είναι πάντα να κρατάς ένα calendar με όλες εκείνες τις ημέρες ώστε να μπορείς να προετοιμάζεσαι καταλλήλως. Και πίστεψέ μας, αυτές οι “special days” είναι πολλές!

Conversion Rate Optimization hacks για product page

Τώρα θα δούμε μεθόδους και τεχνικές CRO σε product page επίπεδο.

Κάθε κατάστημα έχει μια παρόμοια αρχιτεκτονική με την home page, την category page, την product page, cart page, checkout page κλπ.

Η διαδικασία του checkout ενδέχεται να έχει πολλά touchpoints με βάση το tech stack που χρησιμοποιεί το κατάστημα.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα θα χρησιμοποιήσουμε την product page του Shopify, μιας και είναι από τα δημοφιλέστερα CMS για ecommerce stores μαζί με τα WooCommerce, Magento και Prestashop.

Η λογική ωστόσο είναι ίδια και μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε ecommerce CMS.

Ξεκινάμε από την product page καθώς ένα μεγάλο μέρος των επισκεπτών θα κάνει land εκεί.

Hack #13: Δείξε το “before and after price”

Ακόμη και αν το προϊόν δεν είναι σε έκπτωση, μπορείς πάντα να δείχνεις μια προηγούμενη, υψηλότερη τιμή σε αντιπαράθεση με τη νέα χαμηλότερη, εφόσον πουλάς το προϊόν χαμηλότερα από τους ανταγωνιστές σου ή εφόσον έχεις σπάσει την τιμή σε σύγκριση με την τιμολογιακή πολιτική σου.

Αυτό είναι κυρίως ένα hack ψυχολογίας, καθώς οι χρήστες τείνουν να βλέπουν με άλλο μάτι την πώληση όταν νιώθουν ότι κερδίζουν/εξοικονομούν χρήματα.

Hack #14: Μην κάνεις τους χρήστες να ψάχνουν πίνακες μεγεθών

Αυτό έχει εφαρμογή κυρίως σε καταστήματα που τα προϊόντα τους έρχονται σε διαφορετικά μεγέθη, όπως αυτά των ρούχων.

Για παράδειγμα, ένα brand που πουλάει φορέματα θα πρέπει να αντιστοιχίσει τα μεγέθη των προϊόντων του στις μεμονωμένες διαστάσεις τους.

Σημαντικό είναι επίσης να αναγράφονται και οι διαστάσεις των μοντέλων, καθώς το ίδιο προϊόν στο συγκεκριμένο νούμερο μπορεί να έχει διαφορετική εφαρμογή σε κάθε άνθρωπο.

Hack #15: Δώσε την επιλογή ειδοποίησης για out of stock προϊόντα

Εάν ένας πελάτης ενδιαφέρεται για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα, η επόμενη κίνηση είναι να εγκαταλείψει και να το αναζητήσει αλλού, ή, και καθόλου.

Εκτός και εάν του προσφέρεις ένα τρόπο να ειδοποιηθεί όταν γίνει η επόμενη παραλαβή, προσθέτοντας μια επιλογή “Ειδοποιήστε με όταν είναι διαθέσιμο” ζητώντας το email του χρήστη (το οποίο ΚΑΙ αυτό θεωρείται conversion).

Έτσι, με τη χρήση κατάλληλων αυτοματισμών, ο χρήστης θα μπορεί να ειδοποιείται όταν το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο προς αγορά.

Hack #16: Δώσε στους χρήστες επιλογές πληρωμών που γνωρίζουν

Υπάρχουν αρκετοί χρήστες που δεν τους αρέσει να καταχωρούν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα – ειδικά αν είναι first-time visitors.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρέχεις πάντα μια αξιόπιστη επιλογή πληρωμής με την οποία οι χρήστες και το target group του καταστήματος είναι ήδη εξοικειωμένοι.

Μπορείς να προσαρμόσεις το κουμπί ώστε να έχει το ίδιο look and feel με το payment gateway, ενώ αυτή η δυνατότητα παρέχεται εύκολα μέσω plugins στα μεγαλύτερα ecommerce CMS.

Conversion Rate Optimization για την grid page

Hack #17: Βελτίωσε το CTR των προϊόντων με before-after price

Παρόμοια με το Hack #10, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το hack ψυχολογίας με το pricing (before-after), σε grid pages, collection pages και search pages.

Δες ένα παράδειγμα:

Conversion Rate Optimization για το cart

Hack #18: Δείξε πότε κερδίζει ο χρήστης free shipping

Μόλις οι χρήστες έχουν συμπληρώσει την ελάχιστη αξία των προϊόντων που απαιτούνται για δωρεάν αποστολή, πες τους ότι το έχουν κερδίσει.

Όταν έχεις κερδίσει κάτι, είναι δύσκολο να το χάσεις.

Ως εκ τούτου, είναι πιο πιθανό οι χρήστες να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αυτό μπορείς να το πετύχει είτε με μήνυμα στις σελίδες του checkout, είτε με ειδοποίηση στις υπόλοιπες σελίδες του καταστήματος όταν συμπληρωθεί το ελάχιστο ποσό για free shipping.

Κλείνοντας

Αυτά ήταν μερικά hacks που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις το conversion rate ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Σίγουρα, το industry, το CMS, το μέγεθος της επιχείρησης, το brand name, η ευελιξία στις αλλαγές και στις παραμετροποιήσεις elements στο store παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.

Επίσης, όπως θα διαπιστώσεις, αρκετά από αυτά ακολουθούνται ως best practices από κορυφαία ecommerce stores και αυτό δεν είναι τυχαίο. Αν κάποιο από αυτά τα hacks σου “ξέφυγε”, ήρθε η ώρα να το δοκιμάσεις και να δεις πώς επηρεάζει τα δικά σου conversion rates.

PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

5 Εναλλακτικές Λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

8 Hacks για Instagram Stories που θα Λατρέψεις

Spoiler! Το άρθρο αυτό δεν περιέχει hacks για αύξηση του revenue ή του conversion rate! Για ορισμένους influencers και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορα industries,...

4 Τρόποι για Συλλογή First-Party Data σε Έναν Κόσμο Χωρίς Cookies

Το πολυσυζητημένο iOS 14.5 έκανε rollout, φέρνοντας μαζί του όλες εκείνες τις αλλαγές που το οικοσύστημα του digital marketing συζητάει εδώ και μήνες. Ταυτόχρονα, η...

5 Εναλλακτικές Λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

8 Hacks για Instagram Stories που θα Λατρέψεις

Spoiler! Το άρθρο αυτό δεν περιέχει hacks για αύξηση του revenue ή του conversion rate! Για ορισμένους influencers και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορα industries,...

4 Τρόποι για Συλλογή First-Party Data σε Έναν Κόσμο Χωρίς Cookies

Το πολυσυζητημένο iOS 14.5 έκανε rollout, φέρνοντας μαζί του όλες εκείνες τις αλλαγές που το οικοσύστημα του digital marketing συζητάει εδώ και μήνες. Ταυτόχρονα, η...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!