Google search tips: Do it like a pro

Αναζήτηση στην Google, been there – done that – million times!

Δεν υπάρχει seo, digital ή performance marketer που να μην έχει λιώσει την αναζήτηση της Google.

Και όχι μόνο αυτοί.

Από παιδιά που πάνε σχολείο μέχρι και φοιτητές πανεπιστημίων, ο θείος Google είναι ο νούμερο 1 προορισμός για να αναζητήσουν κάτι.

Υπάρχει, ωστόσο, μεγάλη διαφορά στο ψάχνω κάτι στην Google σαν casual user και στο χρησιμοποιώ την Google ως εργαλείο δουλειάς, like a pro!

Παρακάτω κάνουμε ένα deep dive σε έξυπνες εντολές αναζήτησης στην Google που μπορεί να κάνουν τη δουλειά μας πιο εύκολη, γρήγορη και αποδοτική.

Φυσικά, τα παρακάτω tips είναι must-have για επαγγελματίες του digital marketing, του SEO και του performance marketing.

Google search tips for pro’s

1. Search με exact phrase

Μπορείς να βάλεις σε “αυτάκια” τα search terms επιτρέποντας στην Google να αναζητήσει με exact phrase.

Παράδειγμα: Θέλω να αναζητήσω πηγές με digital marketing νέα, άρθρα, how-to και άλλα. Η φράση “digital marketing” πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά στον τίτλο. Η λέξη “νέα” δεν με πειράζει και να μην βρίσκεται.

Υλοποίηση: “[keyword 1] [keyword 2]” [keyword 3]

Αποτέλεσμα: “digital marketing” νέα

2. Search με OR

Η Google θα συμπεριλάβει όλα τα keywords από την αναζήτησή σου εκτός και το κάνεις πιο συγκεκριμένο. Πληκτρολογώντας το OR ανάμεσα από τα search terms, η Google θα γνωρίζει ότι μπορεί να κοιτάξει είτε για το ένα term, είτε για το άλλο. Εδώ θέλει προσοχή, το OR πρέπει να είναι με κεφαλαία, ειδάλλως η Google θα υποθέσει ότι είναι μέρος του keyword σου..

Παράδειγμα: Θέλω να αναζητήσω συνταγή για

Υλοποίηση: [keyword 1] OR [keyword 2]

Αποτέλεσμα: σουπα OR γεμιστα

3. Search με exclude word

Κάνε exclude μια λέξη από την αναζήτηση της Google προσθέτοντας ένα μείον μπροστά από αυτή τη λέξη.

Παράδειγμα: Ψάχνω για ένα νέο αυτοκίνητο αλλά δεν θέλω να μου εμφανίσει μεταχειρισμένα σαν αποτέλεσμα. Επομένως, θα πρέπει να κόψω τη λέξη “μεταχειρισμενο” από την αναζήτηση.

Υλοποίηση: -[keyword to exclude] [keyword to include]

Αποτέλεσμα: -μεταχειρισμενα αυτοκινητα diesel

4. Search σε titles (1 λέξη)

Μπορώ να αναζητήσω για μια συγκεκριμένη λέξη σε web page titles στο διαδίκτυο. Για το σκοπό αυτό, πρέπει να χρησιμοποιήσω το intitle: στην αναζήτησή μου.

Παράδειγμα: Αναζητώ marketing blog posts που έχουν τη λέξη influencer στο page title τους.

Υλοποίηση: [keywords 1] intitle:[keywords]

Αποτέλεσμα: marketing blogs intitle:influencer

4. Search μέσα σε URL

Μπορώ να αναζητήσω keywords μέσα σε ένα URL, χρησιμοποιώντας το allinURL:.

Παράδειγμα: Θέλω να βρω ένα άρθρο που να εξηγεί “τι είναι το Pinterest” και θέλω να απομονώσω αποτελέσματα που περιέχουν αυτά τα keywords. Θέλω να το αναζητήσω με greeklish, αλλά στα αποτελέσματα θα μου βγάλει URLs που είναι γραμμένα και στα Ελληνικά.

Υλοποίηση: allinURL:[keywords]

Αποτέλεσμα: allinURL:ti einai to pinterest

5. Search μέσα σε website

Αναζήτησε ένα συγκεκριμένο keyword μέσα σε ένα website, χρησιμοποιώντας το site: μπροστά από το website URL, αφού συμπληρώσεις έπειτα με το keyword που θες. Αυτό θα περιορίσει τα αποτελέσματα αποκλειστικά σε ένα website.

Παράδειγμα: Θέλω να αναζητήσω στο performance-marketing.gr άρθρο που να περιέχει keywords σχετικά με SEO.

Υλοποίηση: site:[website URL] [keywords]

Αποτέλεσμα: site:performance-marketing.gr seo

6. Search με price

Η Google μπορεί να βοηθήσει στη σύγκριση τιμών και να σε βοηθήσει να βρεις περισσότερες επιλογές προϊόντων με βάση την τιμή. Χρησιμοποιώντας το σύμβολο $ μπροστά από έναν αριθμό, η Google θα σου επιστρέψει αποτελέσματα με βάση την τιμή.

Παράδειγμα: Θέλω να αγοράσω ένα Google Home Mini από το εξωτερικό περίπου στα $100 και κάτω.

Υλοποίηση: [keywords] $[number]

Αποτέλεσμα: google home mini $100

7. Translations

Μια από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες της Google είναι η δυνατότητα να μεταφράζεις λέξεις από μια γλώσσα σε άλλη. Χρησιμοποίησε τη λέξη translate, μαζί με μια ή περισσότερες λέξεις στη γλώσσα που γνωρίζεις και έπειτα συμπλήρωσε τη γλώσσα στην οποία θες να τις μεταφράσεις. Εάν δεν λάβεις αποτέλεσμα από την Google, μπορείς να κατευθυνθείς απευθείας στο https://translate.google.com/.

Παράδειγμα: Θέλω να μεταφράσω τη φράση “i am feeling happy” στα Ιταλικά.

Υλοποίηση: translate [keywords / sentence] to [language]

Αποτέλεσμα: translate I am feeling happy to italian

8. Search με file type

Μπορείς να αναζητήσεις στην Google αποτελέσματα με βάση τον τύπο του αρχείου, όπως PowerPoints, PDFs, DOCs και άλλα, χρησιμοποιώντας το filetype: στην αναζήτηση. Cool ε;

Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι θέλω να ψάξω παρουσιάσεις σε PowerPoint για omnichannel marketing.

Υλοποίηση: [keywords] filetype:[file type extension)

Αποτέλεσμα: omnichannel marketing filetype:ppt

9. Search με ταχυδρομικό κώδικα

Μπορείς να αναζητήσεις τους ταχυδρομικούς κώδικες για μια συγκεκριμένη περιοχή ή πόλη σε όλο τον κόσμο.

Παράδειγμα: Θέλω να βρω τους ταχυδρομικούς κώδικες για τη Νέα Σμύρνη.

Υλοποίηση: area code [area / town / city]

Αποτέλεσμα: area code Νέα Σμύρνη

10. Βρες όλες τις λέξεις σε ένα block

Χρησιμοποιώντας το allintext: μπορείς να αναζητήσεις κείμενο που περιλαμβάνεται σε ένα site, εξαιρώντας links, URLs και titles.

Παράδειγμα: Θέλω να ψάξω πληροφορίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Υλοποίηση: allintext:[keywords]

Αποτέλεσμα: allintext:ηλεκτρικά αυτοκίνητα

11. Βρες λέξεις που βρίσκονται σε text + title + url

Μπορείς να βρεις σελίδες όπου τα search terms σου βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη, όπως για παράδειγμα στο κυρίως κείμενο, στο page title, στο URL κλπ. Χρησιμοποίησε το intext: πριν από τα keywords σου.

Παράδειγμα: Θέλω να βρω ένα άρθρα και πηγές με θέμα digital marketing tips.

Υλοποίηση: intext:[keywords]

Αποτέλεσμα: intext:digital marketing tips

12. Search σε παρόμοια keywords

Αναζήτησε για παρόμοια keywords ή φράσεις χρησιμοποιώντας το σύμβολο ~ για να βρεις συνώνυμα σχετικά με την αναζήτησή σου.

Παράδειγμα: Θέλω να βρω αποτελέσματα για performance marketing μαζί με λέξεις σχετικά με στρατηγική, tips και best practices.

Υλοποίηση: “[keywords]” ~[keyword synonym]

Αποτέλεσμα: “performance marketing” ~strategies

13. Search definitions

Βρες εύκολα τον ορισμό μιας λέξης χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείς dictionary sites, χρησιμοποιώντας το define: πριν από τη λέξη που θες. Η Google θα σου εμφανίσει τον ορισμό και έναν audio player για την φωνητική προφορά της λέξης.

Παράδειγμα: Θέλω να βρω τον ορισμό του marketing.

Υλοποίηση: define:[keyword]

Αποτέλεσμα: define:marketing

14. Calculations

Η Google μπορεί να χρησιμεύσει και ως μετατροπέας για διάφορες μετρικές.

Παράδειγμα: Θέλω να μετατρέψω μίλια σε χιλιόμετρα.

Υλοποίηση: convert [data value + unit of measure] to [like unit of measure]

Αποτέλεσμα: convert 10 miles to km

Το search της Google μπορεί να χρησιμεύσει και ως κομπιουτεράκι για γρήγορους υπολογισμούς, πληκτρολογώντας στο search bar.

Numerical operators

15. Google search calculator

* για πολλαπλασιασμό

+ για πρόσθεση

– για αφαίρεση

/ για διαίρεση

Παράδειγμα: Θέλω να πολλαπλασιάσω το 10 με το 5 και το σύνολο να το προσθέσω με το 50.

Υλοποίηση: [number] [operator] [number]

Αποτέλεσμα: (10*5)+50

Όλοι μας ξέρουμε να χρησιμοποιούμε την Google, αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές της.

Με τις παραπάνω εντολές μπορείς να συντομεύσεις τις αναζητήσεις σου ή να τις χρησιμοποιείς για εφαρμογή σε SEO, digital marketing και competition analysis.

Enjoy : )

stheodoratos
stheodoratos
Αδυναμίες του οτιδήποτε έχει να κάνει με δεδομένα, performance και...Τρίκαλα Κορινθίας! Ίσως είναι από τους λίγους web developers στον κόσμο που έκανε στροφή προς το digital marketing! Δεν λέει ποτέ όχι στον καλό καφέ, στο gaming με φίλους και στη βόλτα κοντά στη θάλασσα!

More from author

Related posts

Latest posts

Πώς να κάνεις set up το Scroll Depth Tracking στα GA4

Εάν είσαι εξοικειωμένος με το Google Analytics 4 (GA4), πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι έχει ενσωματωμένο scroll tracking από προεπιλογή. Και φυσικά, μπορεί να αναρωτιέσαι: γιατί...

Ο ανανεωμένος Chrome Canary και τα νέα features για Technical SEO

Κάθε μέρα που ξημερώνει στον κόσμο του web φέρνει και κάτι καινούριο. Παράλληλα, η ανάπτυξη που παρατηρείται στην τεχνολογία των mobile συσκευών και των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

8 δοκιμασμένες τακτικές για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός στα Google Ads

Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει; Οι πραγματιστές θα απαντήσουν ναι, οι ρομαντικοί...

Μάθε πώς μπορείς να εισάγεις κόστη διαφήμισης στο Google Analytics

Είναι γνωστό ότι η μόνη πηγή από την οποία το Google Analytics 'τραβάει' τα κόστη αυτόματα χωρίς κάποια εξτρά υλοποίηση, είναι το Google Ads. Ωστόσο,...

Google Ads Performance Max: Αυτά είναι τα best practices

Πλεόν οι Performance Max καμπάνιες του Google Ads είναι διαθέσιμες για όλους. Παρακάτω θα κάνουμε ένα deep dive σε όσα πρέπει να γνωρίζεις σχετικά με...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!