Αλλαγές στο reporting των Core Web Vitals φέρνει η Google

Η Google αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η μέτρηση και των Core Web Vitals στα reports που παρακολουθούν οι SEO experts στο Search Console.

Η αλλαγή αυτή στο Search Console έχει ως στόχο να φέρει θετικές αλλαγές στον οικοσύστημα του SEO και του Web Development.

Τα metrics που καθορίζουν τους περιορισμούς για το Largest Contenful Paint (LPC), το First Input Delay (FID) και το Cumulative Layout Shift (CLS) πλέον θα καθορίζονται ως < = (μικρότερο από ή ίσο).

Προηγουμένως, οι περιορισμοί αυτοί για κάθε ένα από τα Core Web Vitals καθορίζονταν ως < (μικρότερο από).

Αυτό σημαίνει ότι το Google Search Console report θα εμφανίζει ένα θετικό rating μόνο αν οι μετρήσεις είναι κάτω από ένα ιδανικό όριο.

Για παράδειγμα, μια ιδανική μέτρηση για το LPC προηγουμένως ήταν μικρότερη από 2.5 δευτερόλεπτα. Αν το LPC ήταν ακριβώς στα 2.5 δευτερόλεπτα, τότε ο site owner θα έβλεπε την ένδειξη “needs improvement” στο Search Console.

Πλέον οι site owners δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα, μιας και στην ίδια περίπτωση η ένδειξη που θα παίρνουν θα είναι “good”.

Το changelog της Google επισημαίνει στους site owners ότι θα δουν θετικές αλλαγές ως αποτέλεσμα του update: “Therefore you might see a change in statuses (for the better) in this report.”

Όσον αφορά το τι αντιπροσωπεύουν αυτά τα metrics και γιατί είναι σημαντικό να καλύπτουν τις προδιαγραφές που έχει ορίσει η Google, ως Core Web Vitals, συνέχισε να διαβάζεις:

➡️ Largest Contentful Paint: Ο χρόνος που χρειάζεται για το κύριο περιεχόμενο μιας σελίδας να φορτώσει. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση των 2.5 δευτερολέπτων.

➡️ First Input Delay: Ο χρόνος που χρειάζεται για μια σελίδα να επιτρέπει στον χρήστη να διαδράσει μαζί της. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση των 100 millisecond.

➡️ Cumulative Layout Shift: Το ποσό μιας απροσδόκητης αλλαγής στη διάταξη του οπτικού περιεχομένου περιεχομένου μιας σελίδας. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση του 0.1.

Το rollout των Core Web Vitals ως ranking factor προετοιμάζεται εδώ και μήνες αλλά είναι πιο κοντά από ποτέ.

Τον Μάϊο του 2021 τα Core Web Vitals θα αποτελούν και επίσημα ranking factor. Ο John Mueller της Google σημείωσε ότι οι περιορισμοί στις τιμές των τριών Vitals μπορεί να χρειάζεται να καλύπτονται ώστε τα brands να επωφεληθούν από το ranking boost και προτείνει τη βελτιστοποίηση και των τριών, LCP, FID και CLS.

Τα websites που πληρούν τις προϋποθέσεις και για τα 3 Core Web Vitals μπορεί να εξασφαλίσουν ένα ειδικό σήμα (badge) στα αποτελέσματα της Google, επικοινωνόντας στους χρήστες ότι αυτά τα sites παρέχουν μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη.

Το αν θα το κάνει αυτό η Google δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι τα Core Web Vitals θα αποτελούν παράγοντα κατάταξης.

Σίγουρα, όσο πλησιάζουμε προς τον Μάϊο η Google θα ανακοινώνει όλο και περισσότερα νέα γι’ αυτό. Είναι κάτι που όλο το SEO community ανυπομονεί για τις εξελίξεις!

PM. GR Team
PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

8 δοκιμασμένες τακτικές για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός στα Google Ads

Ισχύει ότι στο χρηματιστήριο που ονομάζεται Google Ads, κερδίζει πάντα αυτός που έχει περισσότερα χρήματα να χαλάσει; Οι πραγματιστές θα απαντήσουν ναι, οι ρομαντικοί...

Google Autocomplete – Kάτι περισσότερο από ένα απλό δωρεάν keyword research tool

Το Google Autocomplete (γνωστό και ως Google Suggest) είναι μια από τις πρώτες λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης της Google που μπήκε στο στόχαστρο των...

Τι είναι ένα Canonical URL και ποιος ο ρόλος του στο SEO

Η φράση "canonical tag" εμφανίζεται συχνά σε συζητήσεις γύρω από το SEO και πιθανότατα περισσότερο μεταξύ cross-functional ομάδων όπως engineering, analytics ή MarTech. Όπως γίνεται...

Google Autocomplete – Kάτι περισσότερο από ένα απλό δωρεάν keyword research tool

Το Google Autocomplete (γνωστό και ως Google Suggest) είναι μια από τις πρώτες λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης της Google που μπήκε στο στόχαστρο των...

Νέο search traffic dashboard για το Data Studio από την Google

Η Google δημιούργησε πρόσφατα ένα νέο template για το Data Studio. Πλέον, μπορείς να χρησιμοποιείς το Search Traffic dashboard της Google για να δεις γρήγορα...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!