Αλλαγές στο reporting των Core Web Vitals φέρνει η Google

Η Google αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η μέτρηση και των Core Web Vitals στα reports που παρακολουθούν οι SEO experts στο Search Console.

Η αλλαγή αυτή στο Search Console έχει ως στόχο να φέρει θετικές αλλαγές στον οικοσύστημα του SEO και του Web Development.

Τα metrics που καθορίζουν τους περιορισμούς για το Largest Contenful Paint (LPC), το First Input Delay (FID) και το Cumulative Layout Shift (CLS) πλέον θα καθορίζονται ως < = (μικρότερο από ή ίσο).

Προηγουμένως, οι περιορισμοί αυτοί για κάθε ένα από τα Core Web Vitals καθορίζονταν ως < (μικρότερο από).

Αυτό σημαίνει ότι το Google Search Console report θα εμφανίζει ένα θετικό rating μόνο αν οι μετρήσεις είναι κάτω από ένα ιδανικό όριο.

Για παράδειγμα, μια ιδανική μέτρηση για το LPC προηγουμένως ήταν μικρότερη από 2.5 δευτερόλεπτα. Αν το LPC ήταν ακριβώς στα 2.5 δευτερόλεπτα, τότε ο site owner θα έβλεπε την ένδειξη “needs improvement” στο Search Console.

Πλέον οι site owners δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα, μιας και στην ίδια περίπτωση η ένδειξη που θα παίρνουν θα είναι “good”.

Το changelog της Google επισημαίνει στους site owners ότι θα δουν θετικές αλλαγές ως αποτέλεσμα του update: “Therefore you might see a change in statuses (for the better) in this report.”

Όσον αφορά το τι αντιπροσωπεύουν αυτά τα metrics και γιατί είναι σημαντικό να καλύπτουν τις προδιαγραφές που έχει ορίσει η Google, ως Core Web Vitals, συνέχισε να διαβάζεις:

➡️ Largest Contentful Paint: Ο χρόνος που χρειάζεται για το κύριο περιεχόμενο μιας σελίδας να φορτώσει. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση των 2.5 δευτερολέπτων.

➡️ First Input Delay: Ο χρόνος που χρειάζεται για μια σελίδα να επιτρέπει στον χρήστη να διαδράσει μαζί της. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση των 100 millisecond.

➡️ Cumulative Layout Shift: Το ποσό μιας απροσδόκητης αλλαγής στη διάταξη του οπτικού περιεχομένου περιεχομένου μιας σελίδας. Μια ιδανική μέτρηση είναι μικρότερη ή ίση του 0.1.

Το rollout των Core Web Vitals ως ranking factor προετοιμάζεται εδώ και μήνες αλλά είναι πιο κοντά από ποτέ.

Τον Μάϊο του 2021 τα Core Web Vitals θα αποτελούν και επίσημα ranking factor. Ο John Mueller της Google σημείωσε ότι οι περιορισμοί στις τιμές των τριών Vitals μπορεί να χρειάζεται να καλύπτονται ώστε τα brands να επωφεληθούν από το ranking boost και προτείνει τη βελτιστοποίηση και των τριών, LCP, FID και CLS.

Τα websites που πληρούν τις προϋποθέσεις και για τα 3 Core Web Vitals μπορεί να εξασφαλίσουν ένα ειδικό σήμα (badge) στα αποτελέσματα της Google, επικοινωνόντας στους χρήστες ότι αυτά τα sites παρέχουν μια βέλτιστη εμπειρία χρήστη.

Το αν θα το κάνει αυτό η Google δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι τα Core Web Vitals θα αποτελούν παράγοντα κατάταξης.

Σίγουρα, όσο πλησιάζουμε προς τον Μάϊο η Google θα ανακοινώνει όλο και περισσότερα νέα γι’ αυτό. Είναι κάτι που όλο το SEO community ανυπομονεί για τις εξελίξεις!

PM. GR Teamhttp://www.performance-marketing.gr
Το Performance-Marketing.gr είναι το πρώτο Ελληνικό site με περιεχόμενο γύρω από το performance marketing. Τεχνικές, hacks, νέα, tips και how-to guides...που δουλεύουν!

More from author

Related posts

Latest posts

Τι είναι τα GCLIDs, GBRAIDS και WBRAIDS σε Analytics και Google Ads

Οι περισσότεροι advertisers της Google γνωρίζουν ότι τα Google click IDs (γνωστά και ως GCLIDs) βοηθούν στην ενίσχυση των smart bidding καμπανιών στο Google...

Πώς να κάνεις data blending στο Google Data Studio

Το Google Data Studio έχει εξελιχθεί σε ένα από τα καλύτερα visualization reporting tools στον κόσμο, ενώ χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερους digital marketers...

5 εναλλακτικές λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

5 εναλλακτικές λύσεις των Google Ads για Performance Marketing

Δεν θα ήταν παράλογο να παραδεχτούμε ότι τα Google Ads είναι ο κυρίαρχος στο online advertising εδώ και χρόνια. Το Google Search είναι ένα από...

8 Hacks για Instagram Stories που θα λατρέψεις

Spoiler! Το άρθρο αυτό δεν περιέχει hacks για αύξηση του revenue ή του conversion rate! Για ορισμένους influencers και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορα industries,...

4 τρόποι για συλλογή First-Party Data σε έναν κόσμο χωρίς cookies

Το πολυσυζητημένο iOS 14.5 έκανε rollout, φέρνοντας μαζί του όλες εκείνες τις αλλαγές που το οικοσύστημα του digital marketing συζητάει εδώ και μήνες. Ταυτόχρονα, η...

Θες να μαθαίνεις πρώτος νέα μας;

Ξέρεις τι να κάνεις! Θα μαθαίνεις νέα μας μόνο κάθε Κυριακή, επομένως...push the button!